Lost och annat

Nu har vi sett alla de tre sista avsnitten på säsong 3.
Så nu får vi vänta ett halvår till eller nåt innan säsong 4 släpps på DvD.
Abstinens.

Patrik modellade glasögonbågar då vi kom hem.
Ett par av dem var riktigt schyssta.
De var lite mörkbruna och hade ganska breda bågar. Han såg lite sådär business-smart ut ha ha.
Så de skulle han ta. Två par andra liknande i svart gjorde att han såg för hård ut.
Och tre par andra avfärdade vi direkt som hemska.

Nu blir det nog lite Scene It snart tror jag innan det är dags att nanna kudden.
Har invigt mina nya jeans, en av topparna och den svarta cardiganen idag.
Satt som en smäck och fick komplimanger på jobbet för mina nya jeans =)

Ha nu en riktigt trevlig kväll allihop!

Och
Anna - jag älskar alla dina bal/festklänningsillustrationer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback