Lite om mig...

Stal listan från Sofia Isobel.


Vad heter du?:
Gerda Charlotte... mina päron hade dock den goda smaken att kalla mig Lotta.
Ålder: Snart 30.
Längd: 165 cm
Vikt: 57,5 - på väg ner mot 56. (igen)
Hårfärg: Brun/rött/koppar/mörkblond.
Ögonfärg: Blågrå
Beroende av: Internet, träning, Patriks kärlek.
Hur mycket smink använder du dagligen?: Till varadags ingenting, till fest; ögonskugga, mascara, rouge och kanske läppglans, till foto: the whole lot.

Vad har du ätit idag?: Grov macka med leverpastej, knäcke med philadelphiaost, nektarin och clementin.
Dagens klädsel: blå jeans, grönblommigt halterlinne och svart kofta.
Glädje just nu?: Sommar, Patrik och att träningen flyter på.
Irritation just nu?: Att jobbet är ett helvete och lata människor.
Senaste låt du hörde?: Nånting med At The Gates - lyssnar in mig till konserten.
Senaste inköp?: Köpte frukt till jobbet igår.
Vilka hårfärger har du haft?: svart, rött, lila och mahogny.
Brukar du äta frukost?: Alltid.
Vad gör du om helgerna?: Slappar hemma, myser, tränar, städar, fixar i trädgården, partajar med vänner.
Gillar du att få uppmärksamhet?: Beror på vilken typ av uppmärksamhet.
Din största talang?: Ganska bra på att smälta in i de flesta typer av sällskap.
Husdjur: Inga.
Hur är ditt hår?: Långt och spikrakt.
Brukar du bädda sängen?: Njae... försöker lägga täcket någorlunda tillrätta.
Har du mest skivor eller filmer?: Skivor
Favoritaffär?: The Body Shop och HM.
Vad har du på väggarna?: Tavlor.
Hur gammal var/kommer du vara när du flyttar hemifrån?: 18 år
Hur många timmar sover du per natt?: 7-8 annars blir jag ett monster, men det är lika med mindre fritid.
Beskriv dig själv med tre ord?: Framåt, ansvarstagande och kärleksfull.
Vem betyder mest för dig?: Min familj.
Föredrar du att vara singel?: Nej
Är du singel?: Nej
Senaste hångel?: Patrik, de senaste dryga fyra åren.
Är du nöjd med dig själv?: Ja för det mesta.
Hur mår du just nu?: Totalt slutkörd och längtar efter semester.
Senaste program du såg på?: 24 på DvD.
Senaste film?: Irene Huss - Tatuerad Torso.
Vad var det senaste du sa?: "Jag kommer snart" till P som precis gick och lade sig.
Hur ofta tvättar du ansiktet?: 2-3 gånger.
Vem vet mest om dig?: Mamma, pappa och Patrik.
Vad har du i ditt fönster?: Växter och hängande lampor.
Vem var den senaste personen du umgicks med?: Patrik
Hur dags gick du och la dig igår?: 22:30 ca.
Och klev upp?: 06:20.
Vad behöver du mest just nu?: Semester eller lugnare arbetstempo.
Har du fler kort på dig själv än dina vänner?: Vet faktiskt inte.
Har du bra minne?: Innan jag började stressa konstant var det betydligt bättre.
För eller emot plastikoperationer?: Beror helt på vilka skäl som ligger som bakgrund.
Vad ska du göra ikväll?: Nu är kvällen slut så nu skall jag läsa en bok innan jag somnar.
Svårt eller lätt för att sitta still?: Både och.
Brukar du se ner på andra människor?: Ibland om de beter sig idiotiskt.
Är du enkelspårig?: Kan jag nog vara ja...
Hur vill du avsluta det här?: Norpa gärna listan och fyll i du också! Tjingeling!  (snott rakt av)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback