Paketet där inget passade...

Hämtade ut ett STORT paket från HM igår.
Tog vara på deras erbjudande om att få 10% på hela höstordern om man lade den i början av sommaren.
Men jag blev lite besviken då jag började prova.
Av alla plagg jag hade beställt så behöll jag ett par svarta manchesterbyxor i bootcut-modell samt en kornblå nätstickad scarf som egentligen kommer från herravdelningen.
Resten satt helt enkelt inte bra.

Men det positiva i det hela är att jag nu har pengar över till att beställa från andra företag eller shoppa något snyggt då vi är i Köpenhamn två dagar under semestern.

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Så typiskt, men jag tycker storlekarna har blivit konstiga på senaste året.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback