Bristande kommunikation

Tror att jag brast lite i min kommunikation igår med fotograferna.
Jag sa ju att jag inte var så petig med modellrelease eftersom vi kör TFP och jagt inte gör något halvnaket eller naket.
Så då bryr jag ju mig inte så mycket om vem som ser bilderna - och hoppas mest att om någon nu mot all förmodan skulle tjäna sig en hacka att de kanske av ren hygglighet delar med sig lite.
Men det verkar som om samtliga fotografer tolkade det som att det var helt ok att ladda upp sessioner för bedömning på MB utan att jag fått vara med och välja ut bilder / eller titta på det färdiga resultatet innan.
Och det vill jag ju gärna göra eftersom även mitt jobb som "modell" bedöms.

Så nu har jag fått känna mig lite som en gnällkärring när jag PM:at och bett dem skicka bilder till mig innan nåt mer läggs ut ha ha.
Ja ja , det är ju inget världsproblem direkt i alla fall så jag tar det med ro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback