Lista om mig

Snodd ifrån Ann.


Vad gjorde du för tio år sedan?
Jaaaa vad tusan gjorde jag då?
Tror jag precis hade blivit tillsammans med min förra kille Micke och vi turades om att pendla till från Malmö för att ses, bodde i en etta i Frölunda och plugga IT/Media på Komvux.


Vad gjorde du för ett år sedan?

Vi började bo in oss i huset, blev medlem på MB och jag hade nyss börjat träna igen på allvar.


Fem snask du gillar?
Choklad, lösgodis av alla slag i stort sett, bullar med kanel eller mandelmassa, GLASS och chips.


Fem sånger du kan utantill:
Kan alldeles för många. Hade en pärm när jag var yngre där jag samlade en massa texter till mina favoritlåtar som jag plockade fram och sjöng ifrån ibland när jag kände mig lite nere.


Tre dåliga vanor:
Biter på nagelbanden, stressar för mycket, gnäller för mycket.


Fem saker du gillar att göra:
Träna, softa hemma med en god bok/film, datanörda, stå framför kameran, spela rock'n'roll och köra hoj... okej det blev sex stycken - så anarkistiskt.


Fem saker du aldrig skulle köpa eller klä dig i:
Uggstävlar, Foppatofflor, paperbagwaist-kläder, tantblusar och strinbaddräkt/bikini.

Fem favoritsaker:
Patrik, hojen, Rickenbackerbasen, datorn och huset.


Fyra saker du är rädd för:
Att mina föräldrar skall dö innan de hinner få barnbarn, att jag inte skall räcka till/vara tillräckligt bra i olika situationer, att ekonomin skulle krascha så vi tvingas gå ifrån huset, att någon av oss skulle skada sig allvarligt.


Tre saker du ser fram emot:
Våren, bröllop och att bli gammal tillsammans med Patrik.



Sno gärna vidare och skriv in dina egna svar =)


Kommentarer
Postat av: anna

ja det ska no bli kul det där..men nervös för jag kommer ju inte känna nån..
kram!

Postat av: Bright

Fan vad drygt med killen på gymet...ring hans chef.. det brukar ju alltid gå att fixa till:) ...och japp Jag snodde din lista, brutalt..:)

2008-03-05 @ 10:39:33
URL: http://metrobloggen.se/bright
Postat av: Linda

Hallå baby, det finns en fråga till dig i min blogg :)

2008-03-05 @ 17:07:55
URL: http://www.lindahelsing.se/wordpress
Postat av: Joachimana

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2009-10-23 @ 13:21:32
URL: http://joachimana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback