Ändringar i beställningar

Så.... nu har jag korrigerat beställningar på kläder.
Tog bort ett linne och ett par shorts från HM och lade istället till två par skor och ett par shorts från Ellos rea.
Ett par vita tygballerinas med vristrem och ett par pippigula ballerinas från Björn Borg.
De borde ju hålla åtminstone även nästa säsong med tanke på att ballerinas fortfarande är så poppis på sommarhalvåret.
Sedan hoppas jag att inte allt från HM sitter snyggt, så det blir ett lätt val att skicka tillbaks en del.

Kommentarer
Postat av: Ann

Haha så där tänker jag också alltid när jag beställer "jag skickar säkert tillbaka hälften", men dom gånger jag verkligen menat att skicka tillbaka något så har jag alltid glömt bort det :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback