Barnolja is the shit!

Ok... för er som ej vill läsa om kvinnliga besvär kan sluta läsa nu...





...jag har varit hos gynekologen idag.
Egentligen bara för att få nytt p-pillerrecept, men även eftersom jag har så torra slemhinnor.
Fick dock bara rådet att smörja med barnolja varje dag och en annan kräm jag fick på recept två gånger i veckan, så får vi se om det hjälper.
Sedan frågade jag lite ur nyfikenhetssynpunkt om hur snabbt kroppen kommer tillbaka till normal mens osv efter att ha ätit piller i 15 år.
Men han sa att det oftast var lättare för de som ätit piller sedan puberteten att bli gravida då de slutade, än för dem som ej ätit piller, eftersom kroppen då varje månad ställt in äggstockar på att bli gravida, men det inte har hänt.
För det kan ju gott och väl vara så att detta är det sista recept på p-piller jag nånsin hämtar ut.

Skrämmande!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jasså du?! Dags? kul kul...

2008-05-08 @ 11:28:46
Postat av: Nancy

Tips på kräm som fungerar super mot torra slemhinnor (har själv innan använt barnolja som jag dock tyckte mest lade sig som en hinna på istället för att fukta underlivet): http://www.eleven.se/nova-tto-underbara-underliv-mjukgorande-intimkram-3218.html

Postat av: Anonym

tack så mycket =)

2008-05-08 @ 21:45:36
URL: http://sandish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback