Möte i Halmstad

Idag har vi tre från kundtjänst på jobbet varit på möte i Halmstad ihop med tjejerna som sitter på kundtjänst på hk ihop med vår VD.
Ett mycket bra och givande möte måste jag säga.
Mest handlade det om att utvärdera hur flytten av kundtjänst gått, samt strukturera upp arbetet framöver så att det kan bli ännu effektivare.
Så det kommer nog bli bra.

Mötet hölls på Eurostop. Där får alla konferensgäster gratis mjukglass och popcorn.
De andra tjejerna trodde jag bara skojat med dem, men nej nej, där stod minsann en mjukglassmaskin och olika sorters strössel.
Satt mycket fint som efterrätt ute i solen efter lunchen.

Nu blir det sängen. Snabba Cash tog slut igår kväll, så jag funderar på att börja läsa en bok om John Lennon, skriven av hans första fru Cynthia.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och här var ju du!
Ja helgon tröttnde jag på, Qx fylldes av hetero-folk (jodå fullt medveten om dubbelmoralen i det :p)och msn får jag fan magsår av.
Så nu ordbajsar jag mest och så fäjsbok, men funderar iskallt på att lägga ner, tar mer än det ger känns det som..

Grattis & såklart miljarders med lyckönskningar!

2008-05-12 @ 23:26:51
Postat av: Azzazin

Den sparade ju inte namet...
/A

Postat av: anna

åh det vore sannerligen trevligt gumman =)
hoppas vi ses en dag i sommar!
kramar!

2008-05-13 @ 00:17:37
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback