Nattligt pyssel

Oj oj oj... nu har vi pysslat länge.
Det var inte riktigt meningen. Men nu är alla lådor ihopbyggda och alla mina lackkläder är flyttade ut till förrådet.
Använder ju inte dem sådär jätteofta, så de behöver inte ta plats i garderoben inne.
Imorgon skall Patrik montera upp mina skohyllor, så jag kan packa upp mina tre papperskassar + några kartonger med skor.
Tills sist kommer nöten att knäcka - hur vi skall hänga upp "skubb"förvaringarna.
Där kan man kasta in lite platta sommarskor, scarves och andra småpryttlar. Kommer att bli hur bra som helst.
Vinflaskorna är i alla fall på plats på de två övre hyllraderna längs ena väggen.

Nu - spana in HM's höstmode och förbereda beställning.
Man får ju 10% på beställningen om man lägger den innan måndag 19/5.
Och jag har sett en kappa och ett par byxor jag skulle vilja ha.
Man får ju passa på när man kan tjäna lite slantar. Inte leverans förrän i augusti - men det är ju bara bra eftersom det är höstkläder.

Kommentarer
Postat av: anna

grease lightning!

massa kram till dig vackra lotta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback