Supersocial lördag

Igår blev en rolig dag med umgänge med diverse vänner =)
Efter gymmet stack vi och handlade, sedan dök Doktorn och Ellinor upp med fika.
Så vi satt ute på altanen och svullade och snicksnackade, trevligt.
Efter nån timme drygt plingade det till på dörren igen, då kom Tommy och hans nya puma Sofie som vi skulle grilla med på kvällen.
Strax därefter åkter Dr + E hemåt igen eftersom de skulle vidare till några andra vänner på kvällen.

Vi tog fram lite öl och drinkar och grejer och kastade lite dart i väntan på att grillen skulle bli klar för att lägga på maten.
Det blev kyckling, korv, majskolvar och potatissallad. Själv höll jag mig borta från korven och åt kyckling och majskolv istället. Det var väl det enda nyttiga valet jag gjorde igår.

När vi grillat klart och tjötat en stund till ute på altanen till varsin Southern Comfort flyttade vi in och upp till övervåningen. Där kikade vi på vår spelning på Henkan och Tommy fick skämmas lite över alla sina felspel i fyllan ha ha.
Sedan blev det lite spelande av "kaninspelet" Rayman Rabid Rabbits eller vad det nu heter.
Många garv där också. Och till sist givetvis Guitar Hero. Då började jag känna att det var dags för mig och min snornos att tacka för sig, så jag gick och lade mig.
Kunde dock höra att de andra fortsatte med karaoke där nere =)

En trevlig kväll i alla fall, synd bara att jag blivit så förkyld. Och synd att jag åt alldeles för mycket godis - hade kramp i magen till slut - typiskt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback