Utmaning - 50 frågor.

    Ann har varit i farten igen...

    1.
    Tre namn jag lyssnar till:

    Lotta, Charlotte och Lillråttan.

    2. Någonting jag tycker om med mig själv:
    Jag är ansvarstagande.


    3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
    Jag kan vara alltför självkritisk.


    4. Detta är jag rädd för:
    Att någon jag tycker om skall dö, att skadas allvarligt och att bli av med jobbet (försörjning).


    5. Tre saker jag vill ha varje dag:
    Mat, sömn och kärlek.


    6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
    Rita, dricka kaffe och spela trummor.


    7. Detta tycker jag om att göra:
    Träna, titta på film och skratta.


    8. Detta vill jag göra just nu:
    Lägga mig i goa sängen med en bra bok och bara koppla av.


    9. Bästa känslan:
    Att känna sig älskad.


    10. Värsta känslan:
    Känna att man inte räcker till.


    11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har/är:
    Hjärna.


    12. Är jag kär just nu?:
    Ja.


    13. Jag vill gifta mig:
    Borgerligt i en grön trädgård nationaldagen 2009.


    14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
    Sätta ett barn till världen, resa runt i Japan och gifta mig.


    15.
    Min käraste ägodel:
    Min motorcykel, tätt följd av min Rickenbacker-bas.


    16.
    Något jag vill ha i present:
    En weekend på spa med min älskling. Eller Nigellas kokbok.


    17. Detta har jag på mig just nu:
    Kakifärgade capribyxor, randigt linne och svart cardigan.


    18. Favoritkläder:
    jeans/byxor och tröja.


    19. Favoritdjur:
    Hund.


    20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
    Hårdrock, rock, blues mm...


    21. Då grät jag senast:
    När jag snäste åt Patrik utan anledning och tröttnade på mig själv.


    22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
    Idrott / fysik.


    23. Stjärntecken:
    Jungfru.


    24. En bok jag gillar:
    Den gröna milen.


    25. En film jag gillar:
    Fear and loathing in Las Vegas.


    26. TV-program jag gillar:
    Lost, Nigella Express och Fab5 (observera att jag inte har tv hemma)


    27. Favoritdoft:
    Nyduschat.


    28. Detta äter jag gärna:
    Husmanskost, grillat, thaimat mm.... fråga mig hellre vad jag inte äter.


    29. Dricker helst:
    Vatten.


    30. Favoritgodis:
    smågodis/glass


    31. Hit vill jag gärna åka på semester:
    Karibien, USA på hoj.


    32. Färgen på mina ögon:
    Ljust blågrå.


    33. Min längd:
    165.

    34. Jag tror på:
    Att man kan lyckas med det mesta bara man tror på sig själv.


    35. Jag spelar:
    Bas och ibland allan, men inte på hästar eller spel.


    36. Person jag beundrar:
    Mormor.


    37. Så här bor jag:
    I en villa med fin trädgård och miljarder sniglar *s*.


    38. Antal döda krukväxter i hemmet:
    ½.


    39. Det här tänder mig:
    Humor.


    40. Det här gör mig avtänd:
    Svartsjuka.


    41. Favoritfärg:
    Vitt, svart och grönt.


    42. Favoritcitat:
    "Den siste idioten är inte född ännu".


    43. En hemlighet jag vet:
    ?.


    44. Den bästa present jag fått:
    Kärleken.


    45. Senast köpta skiva:
    Hmmmmm....??? Kan ha varit Christina Aguileras senaste.


    46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
    Mina axlar.


    47. Det jag är missnöjd med:
    Buken.


    48. Udda förmåga/egenskap:
    Skriva snabbt som satan på tangentbordet.


    49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
    En fluga på din vägg.


    50. Tre personer jag vill ska göra detta test:
    Anna, Britta och alla som känner sig manade och har en stund över...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback