Utmanad.

Fick en utmaning av Sarah Maria... givetvis måste jag anta den.

1.
Tre namn jag lyssnar till:

Lotta, Charlotte och Lill-råttan.

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Jag är snäll.


3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Jag har svårt att acceptera andra människors olikheter.

4. Detta är jag rädd för:
Att misslyckas och att bli ensam.


5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Kramar, minst ett skratt, mat.


6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Ta det lugnt och tänka "nån annan löser det", flyga ett flygplan, spela Tv-spel som Quake utan att må illa.


7. Detta tycker jag om att göra:
Titta på film, träna, dansa.

8. Detta vill jag göra just nu:
Åka nånstans på solsemester.


9. Bästa känslan:
Att vara älskad.


10. Värsta känslan:
När någon närstående dör.


11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har/är:
Bra på att kommunicera, snäll, ärlig.


12. Är jag kär just nu?:
Ja.


13. Jag vill gifta mig:
Planerat till nästa sommar.


14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Åka till Japan, USA och en massa andra ställen, resa helt enkelt, och skaffa familj.

15. Min käraste ägodel:
Min hoj.


16.
Något jag vill ha i present:
Presentkort på kläder och skor.


17. Detta har jag på mig just nu:
Jeans, tröja, kofta och stövlar.


18. Favoritkläder:
Jeans och tröja/topp.


19. Favoritdjur:
Hund.


20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Rock, rocknroll, hårdrock, metal, blues, soul mm. Ganska allätare med andra ord kanske.


21. Då grät jag senast:
Igår till en film.


22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
Idrott/matte.


23. Stjärntecken:
Jungfru.


24. En bok jag gillar:
Alldeles för många...


25. En film jag gillar:
Alldeles för många...


26. TV-program jag gillar:
CSI - Las Vegas - Grissom är kung.


27. Favoritdoft:
Flow by Puma är nice.


28. Detta äter jag gärna:
Godis tyvärr och mat i största allmänhet.


29. Dricker helst:
Vatten.


30. Favoritgodis:
Nötter, smågodis, choklad, glass... you name it!


31. Hit vill jag gärna åka på semester:
USA, Egypten, Karibien, Kuba mm.


32. Färgen på mina ögon:
Gråblå.


33. Min längd:
165.


34. Jag tror på:
Mig själv.


35. Jag spelar:
Bas.


36. Person jag beundrar:
Min mormor och många fler.


37. Så här bor jag:
I villa med eget garage och trädgård.


38. Antal döda krukväxter i hemmet:
En del. En del andra som är halvdöda.


39. Det här tänder mig:
Jag vet inte... många olika saker.


40. Det här gör mig avtänd:
Svartsjuka, bristande hygien.


41. Favoritfärg:
Svart, vitt, rött, knallblått, grått mm.


42. Favoritcitat:
Gött mos äppeljuice.

43. En hemlighet jag vet:
???


44. Den bästa present jag fått:
Bidrag till vårt bröllop.


45. Senast köpta skiva:
Patrik köpte en Hellacopters-singel till mig.


46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Läppar + axlar.


47. Det jag är missnöjd med:
Midjan.


48. Udda förmåga/egenskap:
?


49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En vovve som blev klappad hela dagarna.


50. Tre personer jag vill ska göra detta test:
Ähhhh.... jag utmanar er alla! Do it DO it DO IT!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback