Utmaning - 7 saker

Jag blev utmanad av Ann att lista sju ovanliga eller vanliga saker iom mig och mitt liv.

1.
Jag tog mitt första och nästan enda bloss på cigg när jag var 20 år... helt onödigt.

2.
När jag var liten ville jag bli brandman som min pappa.

3.
När jag var riktigt liten vallade jag korna ut till hagen på mina släktingars bondgård barfota och lät komockorna sippra upp mellan tårna... något mina föräldrar säkert inte var så förtjusta över.

4.
Jag har nyss, vid trettio års ålder, börjat inse vikten av bra hudvård. Man vill ju gärna se ut som trettio läääänge!

5.
Mitt förstanamn är Gerda efter min gammelfarmor, dock inte mitt tilltalsnamn tack och lov... mitt tilltalsnamn började jag använda då jag blev inhyrd på Schenker för ca fem år sedan och det redan fanns två Lotta där.

6.
Jag har en fet hoj på 1500 cc i mitt garage, say hello to Mr. Mean Streak!

7.
Jag har alltid för höga krav på mig själv och lider ofta av prestationsångest.


Gör listan du med vet ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback