IKEA-shopping

Vi fick handlat en del på IKEA i alla fall.
De höll på att bygga om, så det var hur rörigt som helst + att en massa grejer inte fanns inne.
Det sög ju.

Men jag fick i alla fall med mig:
Tvättlapparna.
Rosa ljuslyktor med rosa/röda doftljus till.
Presentpapper och snören nu när julklappar snart skall börja slås in.
En multihängare till mina sjalar.
En klotlampa fast i den vita/frostade varianten.

Får återkomma en annan gång för byxgalgen och brevkorgarna, så får jag väl rensa lite innan dess.

Dessutom var vi på Bauhaus och bytte in ekatören jag fick av Åsa i julklapp mot svart och silvrig färg, så jag kan måla om den lilla byrå i hallen uppe.
Och så en fläkt att montera in i tvättstugan så att det fukten kommer ut nu när ventilationshålet är fixat.
Och så köpte Patrik "självrensande" stuprörsändar så att löv skall kunna samlas men vattnet ändå rinna ner.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Gud vad snäll jag är och ger dig julklappar också :)

Men imorgon eller på onsdag har du en paket i lådan:) Den där som jag talade om somjag inte hittade utan då sekatören vart nöd present.

Som blev färg till byrån, toppen bra ju :)



Vi hörs

Karm & Noss

Har du läst att Marilyn Mansons före detta basist Gidget Gein har hittats död i sin lägenhet. Så kan det gå.

2008-10-13 @ 14:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback