Shopping - ett svettigt arbete.

Kom iväg till Allum.
Patrik valde att stanna hemma och göra mer black metal, kanske lika bra det.
Var i varenda skoaffär på Allum, men hittade inga bra stövlar förrän jag kom till sista affären och var Din Sko.
Det var ju på sätt och vis bra, för då slapp det bli så himla dyrt =)
De satt himla snyggt över jeansen i alla fall, hoppas nu att de är lika snygga till kjol.

Förutom stövlarna köpte jag en fin glansig sjal på Gina Tricot, där jag för övrigt höll på att bli inlåst då jag var kvar i provrummet när de stängde.
Den var svart i basen och sedan lite toner i rosa och orange.
Och så blev det en frostig lila läppenna + ett eyedust i färgen "devil dust" på Make Up Store.
Den dusten jag egentligen ville ha som ingår i deras vampyrserie var slutsåld.... den hade något mer lila i tonen, men jag får försöka fuska till det hemma själv.
Kommer nog att bli skitsnyggt att lägga som effekt på lite sotade ögon =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback