Ont i halsen.

Vaknade med känningar i halsen imorse.
Vill inte bli sjuk igen!
Men efter denna veckans dubbelarbetande och lite sömn kanske det inte är så konstigt.
Nåja... fåt bälga i mig te resten av dagen, så kanske det blir bättre.

Nu är i alla fall CV-stugan i full gång.
Har sturkturerat upp en egen mapp på min dator med det flashiga namnet "Nytt Jobb 2009" ha ha.
Skall scanna in lite betyg och arbetsintyg imorgon tänkte jag och maila hem pdf:erna till mig, så har jag att bifoga även till de ansökningar man skickar elektroniskt.
Så en mapp för betyg och en mapp för intyg.
Ett worddokument för själva CV:t och så en Excelfil där jag kan lista och hålla koll på alla olika jobb och tjänster jag faktiskt skickat in ansökan till.

Känns som att det var en bra start att strukturera lite först.
Nu till själva skrivandet - det är inte riktigt lika lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback