Queen of the bad girls...

Har varit på måndagsmöte ikväll.
Det har ju varit en veckas uppehåll för påsk, så det var änna gött med möte igen.
Kul att träffa ett par av tjejerna, de som kunde komma.

Jag och Åsa satt och snackade + jobbade inne i stora rummet medan Katta och Sanna hade make up med kvällens gäst, hon blev dessutom kanonfin och såg glad ut när hon gick hem.
Det är ju alltid det som är roligast - att se kvinnorna så glada när de får se hur fina de blir.

Så hade vi lite möte efteråt med produktinformation mm.
Och så lite utdelning av priser mm.
Jag fick helt otippat en liten sak som peppade upp mig.
En liten rosa tröja att hänga i bilen där det stod "Queen of the bad girls..." tror Katta tyckte den skulle passa en "ond, rosa, hårdrockare" perfekt =)
Motiveringen var att jag alltid är aktiv på möten, ställer frågor och kommer med saker att ta upp osv.
Sådant är ju alltid kul att höra!

Dagens jag:


Hy: Tinted moisturizer SPF20 beige1.
Ögon: highlighter - Crystalline, bas - Sweet Plum, effekt - Iris, under ögat Lemongrass och Ivy garden.
            Eyeliner - Amethyst.
Kinder: Bronzingpuder Sandstone + rouge Strawberry cream.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback