Äventyr på skånska vidderna.

Stack lite tidigare från jobbet idag.
Det fanns ändå inget vettigt för mig att göra.
Kunde t.o.m åkt hem en dag tidigare om det inte vore för att jag planerat in kvällen redan.

Stack till Lund där jag gick runt ett varv på stan innan jag stack hem till Susanna, en av våra säljare och drack en kopp te och snackade skit.
Kanske sista gången vi ses, i alla fall som kollegor.

Sedan snurrade jag in mig ett varv i Lund innan jag var på väg mot Genarp och Anna.
Anna är en tjej som jag först fick kontakt med via Viktklubb, nu pratar vi mest på Facebook.
När jag ändå skulle ner till Skåne tänkte jag att det hade varit kul att hälsa på henne också.

Hon och hennes sambo hade fixat så vi kunde göra varma mackor så det åt vi ute på deras mysiga altan.
Massa trevlit var det tills det var dags att styra kosan norrut mot Osby igen.
Var segt att köra ehm i mörkret... blir ju så himla trött.
Men det var det värt.

Nu nattinanna kudden.


Kommentarer
Postat av: Anna från VK

Kul att du känner det så, att det var värt det!:-)Roligt också att du gillade vårt uterum! :-) Även vår lilla toa! ;-)



Nu hittar du lättare till nästa gång du kommer! ;-)



Landskapet här skiljer sig rätt så mycket från norra Skåne och Osby! Mindre skog, mer öppna landskap, massor av odlade fält, och skog är mest lövskog. Skåne som bäst enligt mig! :-)



Kramis! Och hoppas att vi ses igen, om inte allt för lång tid! Vill definitivt komma upp till er också!

2009-08-19 @ 12:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback