Inlåst.

Hade en mycket trevlig kväll nere på HK med två goa kollegor och en massa hudvårdsprodukter.
Sedan när jag packat ihop mig och skulle öra tillbaks till hotellet stoppade en bom min framfart.
Jag bankade på alla dörrar in till lagret där kvällsskiftet jobbade, men ingen reaktion.
Till slut ringde jag Peter som skickade över numret till Leif-Göran som var snäll och ringde någon inne på lagret som kom ut och öppnade åt mig.
Puuuhhh...

Sedan åt jag en kanongod risotto med kantareller på puben.
Fick sällskap av Göteborgare som monterade larm på AF här nere.

Efter det ringde Katta och talade om att jag blivit kvartalets Queen of sharing och miss Go-Give och även årets miss Go-Give!!!
Så himla synd att jag inte kunde vara med idag och få glittra lite med tiara på skallen =/
Men jag kommer få hem en jättefin rosa kristall där det står miss Go-Give... den skall få hedersplats på mitt kontor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback