1:a reflektion.

Första arbetsdagen är nu över.
Det var inte så farligt faktiskt och jag känner mig hyfsat pigg om än fullstoppad med information.
Har idag fått:

- gå på studiebesök på samtliga tre butiker i Gbg.
- fått en introduktionsplan.
- fått lite genomgång i affärssystemet samt provläga lite fördelningar själv.
- fixat så att jag kan logga in i samtliga program på min egna dator efter lite hjälp från supporten.
- lärt mig numret till it-supporten utantill.
- fått en lathund om de olika butikernas storlek samt omsättning av varor.

Dessutom upptäckte jag en hel del fler positiva saker med detta jobbet:
* Arbetstiderna är rätt fria även om det innebär mycket jobb imellanåt.
* Det ligger tre minuters gångväg från Saluhallen vilket kommer innebära många goda luncher och fredagsmys hem till råttboet!
* Vi hade större personalrabatt på Åhléns modeavdelning än jag trodde.
osv....

Nu blir det ytterligare två dagar av korvstoppning, sedan skall vi upp till Sthlm på fredag och kika på hur det funkar på vår distributionscentral samt göra studiebesök på ett par av butikerna i city.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback