REA REA REA

Nu har vi varit i stan ett par timmar och rea-shoppat.
Var och en för sig, det går bättre då.
Patrik var väl i ofs mest och bytte spel och film som blivit lite galet mot nytt spel och film som blir kanonbra!

Jag hade en lista med saker jag letade efter, av dem hittade jag kanske drygt hälften så det gick väl ganska bra. Nu har vi en del till nyårsdukningen och servetter till sommaren - minst!
Till mig själv shoppade jag en grå poncho som känns varm och skön att hänga över huvudet, en svart hålstickad mössa från MQ, ett par svarta kostymbyxor från Wera, en snygg grå meshtopp med lite bling runt halsringningen från San Tropez och så en liten axelremsväska från Friis & Company som är perfekt att ha på sommaren.
Sedan orkade jag inte gå och titta mer.

Men kontentan av det hela var att det var rätt lite folk inne på båda Åhlénsvaruhusen jag var på.
Förutom just runt parfymerna.
Men i Nordstan totalt sett var säkert halva Gbg's befolkning.... gaaahhh.

Nu blir det rostbiff med potatissallad, oliver, kex och ost i soffan, så skall vi se "Watchmen".
Somnade efter halva när vi såg den nere hos Nicke och Anna i höstas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback