Graven

Denna dag har mest ägnats åt tv-serien Graven, med bl.a. Kjell Bergkvist och Göran Ragnestam.
Himla bra serie.
Vi hade fått låna fyra avsnitt av Patriks föräldrar och trodde det var hela serien.
Men efter det fjärde avsnittet insåg vi att det fanns fyra till, så vi ringde runt till diverse "hemmakväll" inne i gbg för at leta på de fyra resterande avsnitten och i Majorna fanns de.
Så det lev ilfart in med bilen och nu har vi snart sett klart dem.

Annars har vi inte gjort så mycket vettigt idag.
Det blev rätt sent igår när Jonas och Elenor var här, så vi är sega idag.
De kom halv fem redan och så åt vi middag, pratade skit, tittade på kort och videfilm från när de var i LA och Las Vegas.
Coolt värre - vill också dra över till staterna igen.
Sedan spelade vi lite olika tv-spel. Bland annat ett där man gör en egen film och sedan lite GHWT som ett helt band och helt plötsligt var klockan nästan två.

Dessutom har jag faktiskt hunnit med att jobba lite ikväll.
Har ringt upp lite tjejer som jag skall ha på hudvårdsklass på torsdag och gjort föranalyser.
Fick tag på tre av fem, så jag har två till att ringa imorgon kväll. Får försöka hinna med det nånstans under vårt måndagsmöte.

Och så har jag fått klartecken på att en till klass är bokad i mitten av februari.

Kommentarer
Postat av: Ann

Vad kostar det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback