Mary Kay - Guest Event

Ikväll har jag tagit med mamma på ett event med mitt nya jobb.
Det är tänkt mest som en företagspresentation för de som kanske är intresserade av att bli konsulter, men alla som varit på en hudvårdsklass var välkomna.
Och det var en trevlig kväll inne på konserthuset.
Först lite fika i form av kaffe och kanelbulle.
Sedan var det en massa information i form av prat och små filmsnuttar + att två av våra sales directors höll inspirerande tal.
Trots detta nickade jag till ett par gånger.
Jag är ju sämst på att sitta och lyssna.

Nåväl. Det var trevligt att göra nåt med mamma en kväll.
Nästa gång blir det väl Hagabadet om vi inte hinner med nåt därimellan =)

Dagens make såg ut såhär:

Hy: Mineral powder foundation ivory2.
Kinder: rouge i färgen sunny spice.
Läppar: läppenna neutral, läppstift toffee.
Ögon: bas - precious pink, highlighter - moonstone, effekt - granite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback