No stress ´bout that dress...

Pratade med mamma Monika i eftermiddags ang. min brudklänning.
Alltså inte min mamma, utan Åsas mamma - alltså mamma Monika.
Hon sa att det inte var någon stress.
Det var bra om jag hade tänkt ut en modell och fixat tyg + de underkläder jag skall ha till nån gång efter påsk, så löser det sig smidigt.

Problemet är då underkläder.
Trosor kan jag ju ha i stort sett vadsomhelst, men BH är lite klurigare.
Vill antagligen ha korsettknyt på klänningen, men då vill jag ju inte ha ett fulet BH-band som går tvärsöver ryggen.
Har ju ändå såpass liten byst att om det är ordentligt med foder, så sitte den där den skall i alla fall.

Men å andra sidan skulle man ju faktiskt kunna göra så det är tyg även innaför själva snörningen så inte skinnet syns.
Gaaahhhh.... får nog bolla mer med Monika ang. dessa tankar längre fram.
Jag har ju bara en jäkla massa idéer men det är ju faktiskt inte jag som måste omsätta dem till praktik.


En till vacker klänning, bortsett från den hemska rosen upptill. Me not likey.


Kommentarer
Postat av: mickis

Finns en bh från wonderbra tror ja de va som man kan använda på 100 olika vis eller så... alltså till princip alla modeller av tröjor/klänningar osv, den kan ja rekomendera =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback