Oooppppssss!

Fick precis veta priset för make och håruppsättniing inför bröllopet.
Det var nästan dubbelt så dyrt mot vad jag räknat med efter att ha följt forumtrådar i ämnet på bröllopstorget.
Hmmm... får se om vi kan bolla fram något bra.
Givetvis hade jag inte räknat med att få det gratis eller med kompispris på något sätt, men det var lite väl mycket mer peng än jag var beredd att ge.

Har kollat upp ett annat alternativ som stannar på en tredjedel av beloppet.
Så jag får snart bestämma mig för hur jag skall göra så jag inte bokar upp någons dag i onödan.

Ahhh... beslutsångest!

Kommentarer
Postat av: Britta

ett tips...säg inte att du ska gifta dig..säg att du ska ha en fin uppsättning.. bara för att det står "brud" på kvittot blir automatisk några tusen mer.. Det lärde sig min syrra..:) Hon betalade bara hälften!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback