Packad.

Så,

Nu har jag packat inför torsdag-fredag-lördag.
Skall på konferens med jobbet.
Eller egentligen bara en halvdags konferens för min del.
Men jag sticker från Gbg strax efter lunch imorgon för att vara framme till fackmötet halv sex.
Då blir det trerätters till mötet.

Sedan skall jag nog vara på kundtjänst på fredag fram till lunch om inte det är något som är relevant för mig på konferensen.
Efter lunch skall vi ha dragning på nyheterna på möbelsidan i årets katalog, så då blir det konferens.
Det hela avslutas med lite ord från VD och säljchef, sedan är det dags att snygga till sig till festen.

Festen som skulle varit julfest, men som blev en kick-off för 2009 istället.
Temat var ju att ha nånting på sig av vår loggas färger; rött, gult eller orange.
Min outfit är:
Svart axelbandslös klänning med tyllunderkjol från HM.
Svarta kraftigare pumps.
Röda strumpbyxor.
Rött brett bälte med två spännen.
Svart smat lackband med röd ros som halsband.
Enradigt rött strassarmband.

Bilder kommer någon gång lördag eller söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback