Wow!

Även om jag tycker folk som testar droger är jävligt korkade och kanske tar sitt livs största chansning, så har jag den största respekt för de som suttit fast i skiten, men lyckas vända och göra något med sina liv.
Per Holknekt är en av dem.

Men även alla de, "vanliga människor" som lyckas att ta sig tillbaks till ett normalt liv där de kan ha fungerande relationer med andra människor.

Ni är starka!
Förmodligen starkare än många av oss andra.

Men jag tänker ändå safe:a och aldrig testa, så slipper jag risken att hamna i fällan helt.

Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: oh thanks ;) yes.

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja tänk vad den där Per gjort helomvändning..minns honom från big brother och tänk att han sen grundade odd molly. Härligt.



massa kram till dig gumman!

2009-01-19 @ 19:47:16
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Ann

Hihi tack :)

2009-01-19 @ 20:07:30
URL: http://kykyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback