Jobb i solen.

Har nu legat en timme i solen och ringt upp folk för att boka klasser, samt gjort föranalyser inför torsdagens hudvårdsklass i Utby.
Fick tag på alla utom en till det tillfället, henne skall jag testa att ringa ikväll igen.
Sedan har jag faktiskt fått tre nya bokade klasser, varav den ena ej datum bestämt ännu, jag skall ringa tillbaks på tisdag och spika det.
Känns så himla gott att det lossnade lite idag =)

Och så tror jag att två underbara kunder ligger och har det göttigt i Grekland för jag fick en himla skum start på hennes mobilsvarare som först lät som en gammel finsk tant som sluddrade innan hennes inspelade meddelande kom, men nu när jag funderat lite så kan det ju vara nåt grekiskt operatörsmeddelande.

Jaha... vad göra nu då?
Skall försöka ta mig till gymmet och träna lite nu när jag varit så duktig på alla andra fronter idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback