Allum

Gick runt på Allum i ca 2½ timme.
Var helt slut när jag kom hem.

Men jag fick i alla fall gjort en riktigt bra sak idag.
Inne på Johanssons skor hittade jag nämligen mina brudskor av märket Hush Puppies.
Inte nog med det... modellen heter dessutom "wife", det var ju lite skoj i sig.
Har lagt undan dem till imorgon kväll, då skall jag köpa dem + nån genomskinlig skokräm så man kan putsa dem.
Dessutom är de inga typiska brudskor, så de går att ha på somrarna även till annat.

Sedan var jag på HM för att leta efter fynd, men det är så satans rörigt på HM på Allum, så det blev inget.
Dessutom har jag gått upp i vikt, så det känns inte skoj att prova kläder längre.
Måste göra något åt det - snart!!!
Annars kommer inga av mina sommarkläder passa. 
Hade spanat på en massa snyggt på HM's hemsida, men inget av det fanns i butiken.

Hittade däremot ett par somriga turkosa ballerinas med blå kontrastsöm på Skopunkten.
Och så köpte jag en bukett med tulpaner i gult och lila till Patrik =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback