Ett annorlunda måndagsmöte

Jag tänkte som så, att det är ingen idé att gräva ner sig bara för att idag inte blev en sådan dag som jag tänkt, så jag gick på måndagsmötet i alla fall och tur var det.
För jag kom därifrån med mer energi och mer positiv.
Vi var fyra units ihopslagna idag och hade fått lov att joina Yvonne Denovans unit på Spar Hotell tvärs över gatan fårn mitt jobb.
Dessutom var alla män välkomna, så det var väldigt många karlar i rummet när vi startade.
Efter en presentation så gick Yvonne, hennes man och resten av männen in till ett annat rum där de skulle få en egen presentation av företaget och vad det innebär för de familjer där kvinnorna kommer långt i karriären.

Vi andra fick matnyttig information om karriärsstegen, vad som krävs fö att nå vissa steg samt vilka fördelar som kommer med dem i form av bonus mm.
Dessutom fick vi chansen att ställa lite produktfrågor till en av våra hudterapeuter om produkterna.
Och så fick vi som var på konferense i lördags berätta vad vi tyckte var bäst därifrån.

På väg hem ringde jag en kund för att ge lite svar på frågor hon hade samt tips på hur vi kan försöka avhjälpa problemen.
Hon lät nöjd och glad över detta så det var gött. En positiv kick till.

Dagens make med fokus på ögonen:


Jag var lat och skippade grunden med hyn helt idag.
Ögon: bas + highlighter - Honey spice, effekt - coal och så svart eyeliner.
Kinder: rouge - Pink petals.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh ville så gärna komma hade vart så coolt att få träffa dom andra unitsen (stavas det så?) men så ligger Nathalie sjuk IGEN, blir tokig på detta... Var massa matnyttigt antar jag??

2009-03-17 @ 08:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback