Grillat är godast.

Igår hade vi grillkväll här hemma.
Emma och Kiwi kom först och hade med sig grejer till grönsaksspett.
Sedan kom Tommy och Sofie med lite mer tillbehör.
Så grillade vi lite grekinspirerade hamburgare på nötfärs, fetaost, oliver och vitlöksklyftor.
Sketagött!
Jag har saknat grillningarna, men nu är det på väg mot högsäsong igen!
   

Sedan satt vi mest och snackade skit vid köksbordet och åt lite snacks.
Jag gick och lade mig vid halv ett. Då flyttade resten in i vardagsrummet och spelade Scene It.
Alla såg lite halvsletna ut imorse måste jag säga, mig själv inkluderad, även om jag lade mig hyfsat tidigt.
Men en mysig kväll i goda vänners lag... så himla mysigt.
     

Och så vovven Kiwi som en bra bonus =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback