Ohhh vilket party!!!

Camilla hade hyrt Oceanen i Majorna igår.
Hon hade världens trettioårsfest skulle man kunna säga.
Vi blev ca femtio personer totalt och det bjöds på massa god mat.
Det var lammstek i tunna skivor, parmesantoppade rödbetor, sallad med quinoa och en massa annt smaskisgt, foccachia och mojo rojo-sås.
Sedan blev det varsin osttallrik med grännaknäcke och slutligen kaffe och två olika hemgjorda tryfflar.
Så är det när man är på fest hos en kocka.

Två norska vänner till födelsedagsbarnet spelade och sjöng lite finstämda låtar.
Senare spelade ett band bestående av lite Börsen-folk bland annat.
Så då fick vi även träffa Nicke och Matte - det var inte igår för min del... himla trevliga grabbar det där =)

Och så blev det såklart dans i massor.
Så när jag kollade på klockan och den var ett så vart jag förvånad.
Då var det bara en halvtimme tills vår parkering gick ut, så vi började säga hej då till folk.
Det har en tendens att alltid ta minst en kvart så det gäller att börja i tid =)

Tack Camilla för en superrolig fest!!!
Idag är vi två trötta råttor ute i bushen.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jo jag har en men hon i sin tur har ju heltidsjobb, ofta helger dessutom plus att hon har en hel del vänner själv som inte är mina..



men jag klarar mig men det är bara att ibland blir man så medveten om den där ensamheten..



kram sötnos!

Postat av: Camilla

Tack själva för att ni var med och gjorde festen så himla bra...och jättetack för den fina Amaronen...den sparar jag till något festligt tillfälle med god mat eller ost till. Kram

2009-03-09 @ 17:34:21
URL: http://camillaparkner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback