Nytt jobb!

Nej, inte till mig, men till min älskling.
Han har varit på två intervjuer med varsin chef per gång.
Och idag ringde de och berättade att det var honom de ville ha.
Så i eftermiddags fick han säga upp sig på firman han jobbar för nu.
Sedan är det tre veckors semester och sedan en vecka att lämna över arbetsuppgifter mm.
Efter det börjar han nog på sitt nya jobb =)

Hoppas detta blir bra, så jag får en goare och gladare sambo som trivs!!
Ett extra plus är att han nu slipper köra omkring så mycket, för då kan han inte bli förbannad på alla dårar som inte kan köra bil =)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hörru, du får ju en goare och gladare MAN som trivs! ;)

Grattis till honom för nya jobbet, det är absolut värt att firas!

Postat av: Åsa

2009-05-29 @ 22:00:44
Postat av: Åsa

-ha ha jag kanske skulle skriva något också :)asg

Tokigt:)

Stort GRATTIS till Patrik från oss, som hört om dramat mm

Noss noss

se nästa vecka

2009-05-29 @ 22:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback