Metalkväll

Igår var vi på Belsepub för första
gången på, ja, över ett år tror jag.
Det vankades black metal.
Thornium, bandet vi släppte
skiva med i våras,
spelade.
Så då får man ju gå och supporta
även om man inte längre är
med och lirar.

Lådan med mina gamla
lackkläder åkte fram och jag
fick ihop en outfit som
påminner om hur jag såg ut förr
då jag gick på krogen.
Nu kändes det inknött och rätt
obekvämt, även om jag tycker
det är snyggt.
Nåja... nån gång ibland får
man väl piffa till sig lite extra och
inte bara vara bekväm?






















Kommentarer
Postat av: Emma

Haha kul att se att klänningen lever än:) eller du har kanske införskaffat en till efter den du köpte av mig:)

2010-05-08 @ 12:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback