Nya tag

Godmorgon!

Nu har jag käat frulle vid datorn och surfat runt lite på Facebook.
Så nu är det dags att ta tag i lite viktiga saker.
Skall börja med att skicka iväg två ansökningar på jobb jag hittade igår, varav det ena faktiskt verkar vara exakt det jag gjorde de sista 1½ åren på Lekolar.
Så det jobbet hoppas jag lite extra på.

Sedan skall jag fixa lite med Mary Kay. Uppdatera mitt lagersaldo, lägga in kunder i min webbshop osv.

Efter det blir det till att spana lite på vad vi skall laga för middag på söndag och samköra inköp för det tillsammans med resten av sakerna som skall handlas inför lördagens middag somk blir, favorit i repris; Stiffado =)
Dessutom hade jag tänkt börja gå igenom semesterfoton nu när jag har en snabb dator också.
Vi tittade lite på de filmklipp vi filmat igår och damn vad märkigt det är med alla tempel och Nilen =)

Kommentarer
Postat av: Azzazin

Jippiie! Har liksom spanat på resdagboken och väntat på bilder lääänge känns det som! :p

Lycka till med jobbsökeriet.

Postat av: Linda

Perfekt, ös på med bilder nu !

2009-11-12 @ 20:21:45
URL: http://www.lindahelsing.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback