Semesterläsning.

Under mina två semesterveckor har jag roat mig med att få en inblick i två av våra största rockstjärnos liv.
Nämligen inga mindre än Lemmy och Slash.

Började med Lemmys "White line fever" och slogs av att gubben verkar ha rätt mycket humor.
Han verkar vara en skön typ med något väl liberal inställning, men ändå.
Han verkar ha mycket enkla och få principer som han håller benhårt på, så får resten lösa sig själv.

Slash däremot kändes som en balansgång mot undergång hela tiden.
Dock inte osympatisk sådan, men ändå. Kanske hela Guns-gänget triggade varandra till det bisarra under tiden de höll ihop, men Slash's missbruk fortsatte ju långt efter det.
Nu verkar han dock ha insett att barnen är det viktigaste i hans liv efter musiken och att det gäller att finnas där för dem utan att gå i vare sig sprit eller heroindimma.
Så jag håller tummarna för att det går bra, så vi kan få höra hans gitarrer ett tag till.

Gillar du denna typ av böcker skall du absolut läsa dessa två - du kommer få många sköna skratt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback