Tom i bollen.

Nu börjar jag känna mig tom i bollen.
Efter tre intervjuer på två dagar.
Det första jobbet kändes nästan lika positivt idag, men jag var lite nervösare.
Märkte att mina armar darrade under intervjun, men det kändes bra i alla fall och de skall åtekromma senast fredag, annars bad hon mig ringa tillbaks till dem.

Andra intervjun efter en lunch med baby visste jag inte riktigt vart jag stod i förhållande till.
Det var via ett bemanningsföretag och jag visste inte ens vilket företag jobbet gällde.
Men jag blev positivt överraskad av det samtalet, det jobbet känns intressant det också och är nog mer likt det sista jobb jag gjort för mitt gamla företag arbetsmässigt sett.
De skulle höra av sig senast under nästa vecka, så två grejer är på G i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback