Ullared, ullared...

Igår gjorde jag nypremiär på Gekås.
Det var 17 år sedan sist, så det var kanske på tiden.
Köpte inte så mycket till mig själv, men det blev lite saker till hemmet, folie, fryspåsar, drinkmixar, bomullspads osv... tråkiga saker.
Hittade bälten i tre olika färger till mig själv, ett par leggings i sådär lagom glansigt material och ett armband.
Köpte även två spel hem, Lika par leka bäst och ett pop & rock-frågespel med svensk musik.

Sedan var jag på MQ's outlet och provade kläder, men min kroppsform passade inte i nåt.
Typiskt!
Men så köpte jag hårprodukter till Patrik för massa peng som jag sedan avnn tillbaks eftersom de hade en happening med utlottning från varje butik.
Så han fick gratis schampoo, balsam och gelé. Gött det!!!
Fick även köpt ett par julklappar, så nu är jag snart klar med dem =)

Göt det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback