Våffelfrukost =)

Inatt vaknade jag av min mensvärk.
Himla kul - NOT!!!
Det gjorde så ont att jag vaknade. Fick gå ner och ta en panodil, sedan dröjde det nästan en timme innan den började värka och jag kunde somna om.
Tyckte mig se små lysande fyrkanter på golvet i dunklet, men tänkte inte mer på det.

Imorse när jag gick ner igen såg jag att det verkligen var små fyrkanter.
För Patrik hade satt ut post-it lappar med pilar på i en snitslad bana från trappan, in genom vardagsrummet och slutligen in i köket.
Där fanns en lapp med ett "X" på skafferidörren och innanför dörrarna stod ett paket med fullkornsvåffelsmet med en lapp där det stod "våffelfrukost?".

Vem kan motstå det?
Det blev våfflor med blåbärssylt och glass och ett avsnitt CSI till frukost =)

Nu - gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback