Möte på Trygghetsrådet 3.0

Var på mitt tredje möte på trygghetsrådet idag.
Det blev kort och koncist precis som de tidigare.
Stämde mest av lite hur det gått på intervjun och vad jag gjort sedan sist.
Men jag jobbar på ganska bra själv och har även börjat titta på nedre delen av "isberget" som min handledare kallar det då man går direkt på företag och inte bara inriktar sig på de annonser som finns på Platsbanken eller liknande ställen.

Vi har nu bokat in ett nytt möte på eftermiddagen den torsdagen då jag gör min sista dag i skolbänken.
Tyckte det var ett bra val för att få en spark i rumpan och göra ett sista stort ryck innan det är dags för semester och bröllopsresa i två veckor.
Förhoppningsvis kanske man kan få skörda det man sått när vi är tillbaks i Svea rike igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback