Sunny Day!

Solen skiner.
Jag är trött, men vad gör det när man har en hel dag skojsigheter att se fram emot.
Eller ja, egentligen är väl inte allt skitskoj, men jag intalar mig det, så går det lättare.
Nu hägrar frukost, sedan skall jag till gymmet och köra styrka och kondition.
efter det skall häcken på baksidan klippas lite och allt klipp samlas upp ihop med det som blev kvar från fruktträden för att vi inte hade fler säckar.

På eftermiddagen kommer grannarna över med sin hund som vi skall vara lite hundvakt för tills vi sticker in till stan ikväll, då får hon komma tillbaka in till sitt eget hus i väntan på att husse och matte kommer hem från kalas.
Då skall vi nämligen in till Sticky och spana in Doom Dogs som har release för sin platta.
Dessutom spelar Patriks gamla band WOE också, så det skall bli skoj att slänga käft med dem med =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback