Kul kväll.

Det var riktigt skoj igår kväll, även om det på slutet blev lite mycket fyllesnack för mig som var nykter.
Patrik var med i nästan två timmar och käkade och snackade skit innan han fick åka hem och fixa med sina gitarrer och grejer inför giget.
Dennis hund Shaggy och jag kom bra överrens och satt och myste en hel del på gräsmattan.
Så himla söt vovve!!!
Sedan kom en kille till med sin schäfer som också var jättefin. Och så hade Vicky tagit med sin lilla chihuahua frpn Värmland, så det var mycket söta vovvar = Lotta glad!

Man borde ha med sig en anteckningsbok när man drar på fest nykter bland alla som är mindre nyktra.
För de säger rätt roliga saker, som man tyvärr glömmer efter fem minuter.
Robban började en mening i stil med:
"Nu kommer du tycka jag är konstig, äcklig och (nåt jag inte kommer ihåg), men...."
Fick dock aldrig nån fortsättning på den meningen, ha ha.

Nåväl, strax före tolv bestämde jag mig för att det var dags att dra hemåt igen och då var det fyra grabbar som gärna ville åka med, så där tog nog festen slut.
Snäll som jag är såg jag till att alla blev avsläppta i närheten av sitt hem så inga nattliga missöden sulle inträffa.
Sedan rockade jag Juliette and the licks på högsta volym hemåt på 45:an för att inte somna själv.

Men himla trevlig kväll var det, tack Dennis och Vicky för att ni bjöd in till kräftskiva - även om jag bangade kräftorna!

Kommentarer
Postat av: Hermannailin

I like your website. Good job.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback