Doftljus och semla

Ikväll har jag varit i Mölndal på doftljusparty med produkter från Partylite.
Andra gången för mig och jag visste redan en doft jag villa ha nytt ljus i - nämligen "fransk vanilj".
Det jag köpte sist tog slut i julas och doftade mycket gott.
Idag satsade jag på ett paket som innehöll 1 paket med 12 st teljus, 2 paket med votiveljus i 6-pack + ett miniatyrljus i glas.
Utöver detta shoppade jag ytterligare ett paket med teljus samt ett par klotljus.

Dessa dofter blev det.... en salig blandning men alla luktar väldigt gott, men till olika tillfällen.
En del är typiska vår/sommardofter medan några kommer åka fram till hösten och ett par är enbart till för att ha inne på toaletten då vi har gäster för att sprida lite väldoft och mysig stämning.

Har du testat Partylites produkter?

   

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback