Rabatt + rabatt = good shit!

Idag har vi shoppat efter jobbet.
Mitt första par Converse var det bästa köpet.
Ett par vita blev det och älskar jag dem blir det ett par mörkare till hösten sedan.
De kändes väldigt bekväma måste jag säga =)

Sedan blev det en lite nättare svart axelremsväska till sommaren då man inte har stora, tjocka jackor eller tröjor och en tunn sjal i blåskala som jag tittat på flera gånger.

Tre böcker på bokrean som startade idag följde också med hem samt schampoo och balsam, köpte faktiskt stor flaska denna gången, det är ju trots allt en förbrukningsvara och ingen risk att det åker längst in i skåpet och aldrig används.

Och så blev det en hel korg med ljus från Lagerhaus som har ljusveckor med 30% på hela "tända"-sortimentet just nu =)
Det var den lönen det....
Men med rabatter och extra personalrabatt sparade jag i alla fall drygt 750:- på dagens köp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback