Vårgrönt i vårt uterum!

Jag har spanat och suktat efter lite kuddar och en filt vi har i vårt sortiment på Lagerhaus.
Först tyckte P att det var onödigt att köpa redan nu, eftersom vi skall försöka fixa iordning vårt uterum en aning till sommaren, byta tak, kanske höja upp golvet och isolera lite till så fukten håller sig ute.
Men nu har vi kuddveckor fram till onsdag nästa vecka och då sparar man ju några kronor.

Innan uterummet är fix och färdigt, eller i alla fall innan det blir sommar och torrare luft, så kan vi byta ut allt turkost i gästrummet, så kan det vårgröna få flytta in där sålänge =)


Vill du också förnya med lite fina kuddar i härliga färger tycker jag att även du skall passa på nu "Tag 3 betala för 2" gäller på alla kuddar hos Lagerhaus.

Kommentarer
Postat av: Ann

Grönt är fint =)



Haha ja jag såg dig när jag satt på jobbet och bläddrade =) Riktigt fina bilder =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback