Ett litet sött paket med röda snören..

Jag har feber.
Kanske inte så konstigt at jag kände mig alldeles skum på vägen hem och efter snöskottningen.
nu har den gått upp från 38,4 till 38,7 grader och jag har fross samt ont i skinnet.
Livat värre.

Vad som var bättre var en timme framför tv:n nerbäddad i filtar tittandes på
Victoria Secret Fashion Show 2009.
Those girls rocks!!!

Och nej, jag fick inte de minste komplex för mina korta ben, tjocka lår, dallriga mage och breda röv.
Jag njöt istället av att se dessa vackra damer i sina fantasifulla kreationer.
Men de borde le lite mer, för då strålade de verkligen!!

She gives me fever...

Heidi Klum utklädd till paket? med en stolt make på första parkett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback