Skönhetsfavoriter

Jag har en favorit sedan länge.
Något som hjälper mig att matta ner mina glansiga partier.
Jag har torr/normal hud och har hudvård för detta, men under dagen blir jag lätt fet i T-zonen.
Men då hjälper denna superbra produkten mig att matta ner detta OCH den går att återapplicera ovanpå make up:en efter halva dagen för en fortsatt matt finish!















"Oil Mattifier, 17 ml. Absorberar överflödigt hudfett
och kontrollerar blanka hudpartier i minst 8 timmar.
Kan appliceras flera gånger om dagen.
Används under och över makeup."

Den andra produkten är just nu vår härliga body lotion Exotic Passsionfruit.
Nu har det dessutom kommit duschgel och sugar scrub i samma doft, så det skall inhandlas innan denna månaden är slut!


















"Mary Kay® EdT Sugar Scrub
är en scrub som varsamt exfolierar
bort döda hudceller på kroppen.
Huden känns mjuk, len och återfuktad
och ser strålande ut!"

Alla bilder från
www.marykay.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback