Snökaos!

Det snöade igår kväll när jag kom hem och det snöade fortfarande imorse.
Nästan 2 dm hade lagt sig, så det var bara att hugga skyffeln och börja skotta.
Tur att snön är lätt i alla fall.
Värre var det runt min bil där jag inte skottat sedan första snön kom.
Patrik gjorde ett ryck framför bilen en gång, men inte på sidorna, så jag fick hacka loss snö.
Sedan fick bilen stå på under tiden så isen på rutorna och sånt smälte.
Så det blir grön bil hem till mamma och pappa idag, så den får motioneras lite.

Ena grannen kanske var lite intresserad av den när jag sa att vi skulle sälja.
Har bett dem hojta till efter nycklar om de vill provköra.

Nu blir det lite Sex and the city medans jag knöpar ihop ett matchande armband till halsbandet jag gjorde i förrgår.
Sedan middag hemma hos mamma och pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback