Slagen hjältinna!

Oj oj oj vad trött jag är idag, men ändå så full av energi.

Kvällen igår var supertrevlig!
Först mötte jag upp Fridén på Lilla Londons uteservering.
Strax därpå kom Robban och anslöt sig.
De drack öl och jag rosé samt åt en mycket god skagentoast.

Efter en stund kom även Henke, två arbetskamrater till Fridén och ännu senare Dennis och hans nya flamma Vicky, Kattis och två killar till.
Så vi var ett gött gäng kan man säga =)

Vid halv elva lämnade jag och Robban sällskapet för att ansluta med Dennis, Vicky och Fredde
Rockbaren.
Där var det nästan inget folk alls = gött!
Bra musik spelade de också. Bland annat Deals Death, vars gitarrist var där, som också var med på Marstrand för ett par helger sedan. Melodiös döds, bra skit.
Sedan spelades en blytung dödslåt med riktigt mörk growl som jag gillar så jag fick fråga bartendern vad det var och det bandet hette Bloodbath, så det måste nu kollas upp.

Tror även att jag och Robban halvbildade ett band/studioprojekt igår... sleazerock.
Vi får la se hur seriöst det var, men det hade varit kul att börja spela lite igen,
men inte harva i replokal 2-3 ggr/veckan utan lite mer spela in, se vart det leder och repa mer
inför ev. gig i så fall.
Synd att min fina Rickenbacker bara står och samlar damm hemma liksom.

Nåväl... vid halv tolv stack jag hemåt, trött, glad, lite full och mycket svettig efter en massa
headbanging på RB.


TACK - för en grymt trevlig smygstart på semestern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback