Tjejer! Lite ögongodis?

Hittade nån lista på Aftonbladet över de 25 snyggaste strandkropparna bland de manliga och kvinnliga kändisarna.
Dessa vad var som föll mig mest på läppen.
Jag tycker att tränade kroppar är vackra, stora muskler är fascinerande, men jag föredrar dem som ser smidigare ut, som kampsportare, friidrottare, gymnaster und so weiter...

Ett par av mina favoriter från listan:

Taylor Lautner. Förvisso bara barnet, men han har tränat hårt för den andra filmen i Twilight-serien.


Jason Stathamn - lite äldre. Lite slugger över honom och hela hans attityd. Han är cool!


Ryan Kwanten från True Blood. Det visade sig att denna killen håller på med triathlon. Inte helt tippat, men det är nog bara för att jag blandar ihop honom med hans karaktär i serien. Här är nog typexemplet på en estetiskt tilltalande manskropp.
Lagom muskler, lite fett och det ser smidigt ut.


Ja ja... från ytligheter till nåt helt annat.
EN dag kvar till SEMESTER!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback